دانشگاه بجنورد
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

اینجا دانشگاه بجنورده  

ترمکی ها همه یکه خورده

آرزوهاشون برباد رفته

آره می دونم بودن تو کویر خیلی سخته

دانشجوها غم زده می گن حیف

چطوری می شه اینجا کرد کیف

محوطه ی دانشگاه هست خاکی و کثیف

حیف خرید جدید کفش و کیف

ورودی های جدید همه جو زده

یک ساعت قبل تو کلاس تنگ چرت زده

اینجا دانشگاه بجنورده

معده دانشجو ها رو کرم خورده

ماهی سوخته و مرغ نپخته

وای نگو کافورش دل برده

امروز سبزه ها رو حرس کردن

فردا قرمه سبزیه ،هوس کردم

دانشگاه بجنورد که می گن همین جاست

آقا اجازه سردرش کجاست؟

 این همه کویر حتما داره راز

دانشجو ها فکر کردن هست اینجا تگزاز

دخترا فکر می کنن سالن فشنه

یادشون رفته اینجا همش ماسه و شنه

پسرا فکر کردن خیلی باحالن

نمی دونند که همشون از عهد قاجارن

فقط یه دانشکده ست که سردر داره

اونم دانشکده فنی که 4تا درخت داره

شعر من هرچند نداشت وزن و قافیه

اما گفتم همه چیو بی حاشیه!



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت0:57---6 آبان 1390
بازیگرای کلیپش؟؟!!!!!!!!!!!!!!

________________________

بابا این معین از بچه های خوابگاست جوگیر شد گفت یه نظری بده

از بچه های کامپیوتره

_____________________

بابا کم مونده با هم دعوا کنید دیگه

بیخیخش (mean: بیخیال) وبلاگو لوسش نکنید...

______________________

ببخشید شما از کی ، طی 1 ماه اندی به سیستم فکری ما پی بردید؟

______________________

شزمنده اینجاشو معین میگه بنویس:

اگه یکی به خودتون بگه قاجاری چی بهش میگید ؟

____________________________

وولی به نظر من بهتره بحث قاجاری هارو تمومش کنیم نه چون هرچی باشه اونا هم تو زمان خودشون تمدنی داشتند نه؟


پاسخ:کلیپ صوتیه و ورود آقایان هم ممنوعه.ما باکسی دعوا نداریم .آقایون خیلی بهشون برخورده.ما تو این یه ماه تازه یکم به سیستم شما پی بردیم.اگه یکی بهم بگه قاجاری،می خندم و می گم:واقعا واقعا...اینم حرفیه.جبهه نمی گیرم.بعدشم مسئله خانوم قاجاری با آقای قاجاری خیلی فرق می کنه...بخصوص تو دربارش.اینو مد نظرتون داشته باشید.


aghaye nikdel
ساعت13:16---2 آبان 1390
age ma ghajari hastim shoma 2khtara be ahde daynasor ha barmigardin ke farghe mdf o pdf ya secret o secretary ro nemidooonin

aghaye nikdel
ساعت13:16---2 آبان 1390
age ma ghajari hastim shoma 2khtara be ahde daynasor ha barmigardin ke farghe mdf o pdf ya secret o secretary ro nemidooonin
پاسخ:مگه دایناسورا زبانم بلد بودن.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


moein
ساعت23:24---28 مهر 1390
سلام منم یکی از دانشجوهای دانشگاه بجنوردم شعر خیلی خوبی بود و خیلی خنده دار اما قسمت قاجارش یکم بی انصافی

ممنون از وبلاگ خوبتونپاسخ:سلام ممنون از حضورتون.کاش رشته تون رو هم می گفتین.نه از نظر من هیچ بی انصافیی نشده.


Hamid
ساعت20:35---28 مهر 1390
به منكه لطمه اي نزد!
حالا شما دختراي باكلاس ما هم عهد قاجار!
من كه هفته پيش عضو شدم!
پاسخ:باشه شما فکر کنید لطمه نخوردید.ما هم نگفتیم که خیلی با کلاسیم ولی سیستم فکریتون یکم مثه عهد قاجاره...


termeh
ساعت12:28---28 مهر 1390
خوب بود ولی باید بیشتر تمرین کنی!!!ب نکته ی خوبی اشاره کردی اگه حراست بهتون گیرداد ک رو چمنا راه نرین یا نشینین واسه خودتون میگه از دلسوزیشونه ب فکر سلامتی خودتونن!
پاسخ:بله دانشگاه کلا زیادی به فکره. راستی قراره کلیپ این شعر رو بسازیم.


Hamid
ساعت23:36---27 مهر 1390
جالب و خنده دار بود!

ولي ما كه عهد قاجاري نيستيم...

راستي آتنا خانم بابت كلاس زبان معذرت،يه اشتباه كوچولو بود
پاسخ:سلام فکر می کنید قدیمی قاجاری نیستید تشخیص با ماست نه شما...
خواهش می کنم.این کار به خودتون لطمه زد نه من...

پاسخ:شما احیانا نمی خواین عضو شید؟؟؟؟


alireza
ساعت21:53---27 مهر 1390
شعرتون خوبه قشنگه زیباست شاعرانست ولی

من که میدونم که قافیه کم داشتید

( قسمت قاجار)
پاسخ:شعر من هرجند نداشت وزن و قافیه اما گفت همه چیو بی حاشیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:دل نوشته,
ارسال توسط آتنا